Met héél veel liefde gemaakt!

Daar is het dan, jouw online bestelling. Een aardige meneer van de bezorgdienst overhandigd je een bruin kartonnen doosje waarin jouw bestelling is verzonden. Enthousiast maak je het doosje open om te zien of je bestelling is zoals je had gehoopt, of liever nog, dat het veel mooier is dan je had verwacht.

Je opent het doosje en tot je grote verbazing ontdek je iets wat je verstelt doet staan. Het product is ingepakt als een cadeautje! Wow, dit had je echt niet verwacht. Wat een leuke manier om je speciaal te laten voelen!

‘Vorige week heb ik zelf zo’n exclusieve klant ervaring mogen meemaken. Iets waar heel heel heel veel ondernemers nog wat van kunnen leren!’

Wil jij weten hoe mijn verwachtingen méér dan werden overtroffen? Lees dan snel verder!

In september (2018) zijn mijn vrouw en ik voor de eerste keer kersverse ouders geworden van en gezonde jonge dame. Nu wil het nogal eens zo zijn dat kersverse moeders (of vaders) het meer dan leuk vinden om kleertjes te kopen voor de kleine baby. Mijn partner is hierin niet anders, dus ook zij is inmiddels bekend met heel veel bestel pagina’s voor baby kleertjes. Pagina’s waar wij tot voor kort het bestaan niet eens van af wisten…

Niet alleen via webshops, maar ook via instagram kun je tegenwoordig heel veel leuke spullen bestellen. Zo kwam zij terecht op de instagram pagina van Little Samp, met als introductie:

‘Handgemaakte babykleertjes met heel veel liefde gemaakt. Maat 56 t/m 104❤

In tegenstelling tot heel veel andere webshops werd hier niet gepromoot op 1 dag levertijd, maar op handgemaakte babykleertjes die met heel erg veel liefde zijn gemaakt. De levertijd is langer dan wat bij heel veel bekende webshops het geval is, maar als iemand met de hand en heel veel liefde baby kleertjes voor jou maakt, mag de levering ook best wat langer duren toch?

Mijn vrouw werd hierdoor geënthousiasmeerd en heeft een bestelling gedaan voor onze kersverse dochter bij Little Samp.

“Dit is niet alleen met héél erg veel liefde gemaakt, maar ook met minstens zoveel liefde ingepakt en verstuurd!”

En daar was dan ook haar bestelling, geleverd in een bruin kartonnen doosje. Eenmaal het doosje open gemaakt kon ik direct al zien dat het niet alleen met héél erg veel liefde is gemaakt, maar ook met minstens zoveel liefde is ingepakt en verzonden!

Naast mijn in cadeaupapier ingepakte (!) bestelling lag er op de bodem van het doosje een rood gekleurd kartonnetje met stippeltjes. Verder zat er nog een papieren zakje met een stikker verassing (gevuld met kindersnoepjes), rondjes confetti en een handgeschreven kaart in het doosje. Op deze kaart stond (om privacy redenen heb ik de naam van de leverancier op weggelaten):

 

“Hallo Lisa, wat een Leuke bestelling en hopelijk helemaal naar wens. Veel plezier ervan ❤. Liefs F.”

Voor mij is dit het schoolvoorbeeld van hoe je op een hele eenvoudige en écht persoonlijke manier de verwachtingen van je klanten kunt overtreffen!

Met dit artikel hoop ik zoveel mogelijk mensen te inspireren om net zoals Little Samp hun klanten op de eerste plek te zetten en door middel van persoonlijke aandacht klantwensen te gaan overtreffen!

Mocht je het leuk vinden kun je de instagram pagina van Little Samp gaan volgen. Want een ondernemer als deze verdient zelf ook eens de persoonlijke aandacht die zij schenkt aan haar klanten!

26-10-2018