Welk pakket past het beste bij jouw organisatie?

Voor iedere ondernemer en organisaties staat de klant natuurlijk centraal. Telkens blijven we maar verbeteren om de klant een unieke ervaring te bezorgen. Herken jij je hier ook in? Er worden veel producten en diensten aangeboden en verbeterd op basis van aannames. De aanname dat wij wel denken te weten wat onze klanten willen.

Maar zeg nou zelf

  • Hoe vaak spreek jij klanten face-to-face en vraag je echt naar wat ze van je product of dienst vinden?
  • Weet jij echt wat er speelt bij je klanten? Wat drijft hen tot het kopen van jouw product of dienst?

Veel ondernemers zullen bij het beantwoorden van bovenstaande vragen toch moeten erkennen dat zij hun klanten niet of nauwelijks direct spreken. Laat staan dat zij weten wat hun klanten drijft.

Als jij je hierin herkent, ben je bij ons aan het juiste adres. Wij kunnen jou helpen met het blootleggen van de pijnpunten voor de klant in jouw dienstverlening. Door het ontleden van de pijnpunten kunnen heel gericht verbeteringen worden bedacht, om zo een 9+ ervaring te creëren. Door trainingen en complete onderzoek en verbetertrajecten aan te bieden en daarmee echt de omschakeling te maken naar klantgericht verbeteren in plaats van op aannames.

Je bepaalt zelf welk traject je wilt volgen. Wil je veel zelf doen, of wil je veel uitbesteden? Klik snel op het programma wat het beste aansluit bij jouw wensen.

Maak van je klant je fan

In dit traject worden de pijnpunten voor de klant in de dienstverlening blootgelegd. Door het ontleden van de pijnpunten kunnen heel gericht verbeteringen worden bedacht, om zo een 9+ ervaring te creëren. Dit traject is inclusief het implementeren van deze verbeteringen.

Dit traject vraagt gedurende 2 tot 3 maanden meerdere malen per week inspanning van jouw organisatie.

Fans liggen voor het grijpen

In dit traject worden de pijnpunten voor de klant in de dienstverlening blootgelegd. Dit traject eindigt met een breed scala aan verbeteringen die u zelf binnen uw organisatie kunt implementeren.

Dit traject vraagt 12 tot 14 uur inspanning van jouw organisatie.

Workshop - Basiskennis Customer Journey proces

Deze training is gericht op het krijgen van een goed basisniveau van het Customer Journey proces. Een programma wat er op gericht is om jouw organisatie of als individu handvaten te bieden, waarmee je zelf aan de slag kunt.

Deze workshop vraagt 3 uur inspanning van jouw organisatie.