Fans liggen voor het grijpen

Dit is een drie dagdelen durende training. Het interessante aan dit trainingstraject is dat deze wordt gegeven met een echte Customer Journey. Tijdens deze training worden de pijnpunten voor de klant in de dienstverlening blootgelegd. Door het ontleden van de pijnpunten kunnen heel gericht verbeteringen worden bedacht, om zo een 9+ ervaring te creëren. Deze training eindigt met een breed scala aan verbeteringen die je zelf binnen jouw organisatie kunt implementeren.

Resultaten

Na het volgen van deze training heb je meer dan goed inzicht in de behoeften en wensen van jouw klant en weet je hoe je dit in de toekomst zelf kunt vaststellen. Met deze inzichten kun je eigenhandig jouw dienstverlening gaan verbeteren, waardoor je klanten zullen veranderen in fans. Hierdoor zal jouw aanzien bij je klanten positief verbeteren en zal je meer winst gaan maken.
Met dit traject heb je alle handvaten en inzichten waarmee jij ervoor kunt zorgen dat je echt betekenisvol bent voor je klanten en hoe jij je echt kunt gaan onderscheiden van je concurrenten.

Duur

Deze training bestaat uit 3 dagdelen met een totale investering van 12 tot 14 uur.

Locatie

In overleg wordt een geschikte locatie vastgesteld. Veelal zal dit op de locatie van de opdrachtgever zijn.

Beschikbare datums

Op dit moment zijn er nog geen datums beschikbaar. Mocht je interesse hebben, neem dan telefonisch contact met mij op.

Investering

€ 2.500,- exclusief BTW

Voor wie

Organisaties

Maximaal aantal deelnemers

12 – 14