Maak van je klant je fan

Dit is het meest complete traject. In dit traject worden de pijnpunten voor de klant in de dienstverlening blootgelegd. Door het ontleden van de pijnpunten kunnen heel gericht verbeteringen worden bedacht, om zo echt die 9+ ervaring te creëren. Dit traject is inclusief het implementeren van deze verbeteringen.

Resultaten

Na het doorlopen van dit traject heb je meer dan goed inzicht in de behoeften en wensen van jouw klant. Met deze inzichten gaan we de dienstverlening van jouw bedrijf verbeteren, waardoor je klanten zullen veranderen in fans. Hierdoor zal jouw aanzien bij je klanten positief verbeteren en zal je meer winst gaan maken.

Met dit traject kun jij ervoor zorgen dat je echt betekenisvol bent voor je klanten en kun jij je echt onderscheiden van je concurrenten.

Duur

Dit is een kort tot middellang traject van maximaal 2 à 3 maanden, met enkele contactmoment per week.

Locatie

In overleg wordt een geschikte locatie vastgesteld. Veelal zal dit op de locatie van de opdrachtgever zijn.

Beschikbare datums

Op dit moment zijn er nog geen datums beschikbaar. Mocht je interesse hebben, neem dan telefonisch contact met mij op.

Investering

€ 10.000,- exclusief BTW

Voor wie

Organisaties