Workshop - Basiskennis Customer Journey proces

Deze training is gericht op het krijgen van een goed basisniveau van het Customer Journey proces. Een programma wat er op gericht is om jouw organisatie of als individu handvaten te bieden, waarmee je zelf aan de slag kunt.

Resultaten

In deze training krijg je alle tools en handvaten aangereikt, waarmee je de meest waardevolle klantinzichten kunt gaan verkrijgen. Met deze klantinzichten kun je eigenhandig de dienstverlening gaan verbeteren naar de wensen en behoeften van jouw klanten. Hiermee kun jij ervoor  zorgen dat je echt betekenisvol bent voor jouw klanten en weet je hoe jij je echt kunt gaan onderscheiden van je concurrenten. Doordat jij je gaat onderscheiden van je concurrenten zal je meer winst gaan maken.
Een voordeel van dit traject is dat jij het vervolgtraject zelf kunt gaan uitvoeren op een moment wat jou het beste uitkomt.

Duur

Deze training duurt 3 uur

Locatie

In overleg wordt een geschikte locatie vastgesteld. Veelal zal dit op de locatie van de opdrachtgever zijn.

Beschikbare datums

Op dit moment zijn er nog geen datums beschikbaar. Mocht je interesse hebben, neem dan telefonisch contact met mij op.

Investering

€ 1.250,- exclusief BTW

Voor wie

Organisaties

Maximaal aantal deelnemers

12 – 14