Workshop - Customer Journey

Ben jij die goeroe die altijd de klant voorop stelt binnen jouw organisatie, of wil je dit heel graag doen maar weet je niet waar je moet beginnen? Dan is deze workshop geschikt voor jou! In slechts 3 uren zul jij een behoorlijke basiskennis over Customer Journeys gaan ontwikkelen. 

Deze training is gericht op het krijgen van een goed basisniveau van het Customer Journey proces. Een programma wat er op gericht is om jouw organisatie of als individu handvaten te bieden, waarmee je zelf aan de slag kunt.

Resultaten

In deze training krijg je alle tools en handvaten aangereikt, waarmee je de meest waardevolle klantinzichten kunt gaan verkrijgen. Met deze klantinzichten kun je eigenhandig de dienstverlening gaan verbeteren naar de wensen en behoeften van jouw klanten. Hiermee kun jij ervoor  zorgen dat je echt betekenisvol bent voor jouw klanten en weet je hoe jij je echt kunt gaan onderscheiden van je concurrenten.

Duur

Deze training duurt 3 uur

Locatie

Bij voldoende aanmeldingen zullen wij zorgen voor een geschikte locatie.

Beschikbare datums

Op dit moment zijn er nog geen datums beschikbaar. Mocht je interesse hebben, neem dan telefonisch contact met mij op.

Investering

€ 50,- per persoon

Voor wie

Individuen

Maximaal aantal deelnemers

12 – 14